Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) son oturumu olan Yabancı Dil Testi (YDT) için Türkiye genelinde olduğu gibi Eskişehir’de de adaylar sınava girdi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu’ndaki sınav merkezinde, adaylar binanın önünde zamanla yarıştı. Kimliğini unuttuğu için sınava geç kalma tehlikesi yaşayan bir adayı, çevredeki bir vatandaş kendi aracıyla son anda okul kapısına yetiştirdi.
Sınav sabahı veliler, çocuklarının başarısı için temennilerde bulundu. Bir veli olan Habibe Taşkaya, kızının sınava girdiğini belirterek, “Kızım sınava girdi. Çok zor ve sıkıntılı bir dönemdi. Kendisi de çok zorlandı. Çok çaba gösterdik. İnşallah sonuçları iyi alırız. Bütün öğrencilere başarılar diliyorum. İnşallah kolay geçer. Herkes istediği kadar puanı alır istediği yerlere yerleşmeyi nasip eder inşallah” ifadelerini kullandı.
Saat 15.30’da kapıların kapanacağı sınavda, adayların koşturmacası son ana kadar sürdü. Girişlerin kapanmasına saniyeler kala bir aday, görevlilere seslenerek, “Abi 1 dakika var, 29 geçiyor hala” dedi. Görevlilerin saat 15.30’da kapıları kapatmasıyla birlikte sınava yetişen adayların yanı sıra, saniyelerle sınavı kaçıranlar da oldu. Koşarak gelen bazı adaylar kapıların kapanmasıyla büyük üzüntü yaşadı.
Reklam & İşbirliği: [email protected]